HTML

Kártyát NEM fogadunk el!

Azoknak a helyeknek, üzleteknek, éttermeknek a feketelistáját állítjuk össze, ahol - érthetetlen módon - a mai napig nem lehet bankkártyával fizetni. sőt: többnyire már a kérdést is érthetetlen sértődés követi. Várjuk a jelentéseket és a sztorikat a kártyamentes helyekről, hogy közösen ösztönözzük a cégeket e harmadik világbeli probléma megoldására! email: hasitottfa@gmail.com

Friss topikok

Linkblog

Játékot igen, gépet nem

2008.01.05. 00:50 hasitottfa

Rengeteg tanulságos sztori érkezett az elmúlt napokban, amiket ezúton is köszönünk! Igyekszünk nem elmaradni a feldolgozással, álljon itt most egy párbeszéddel dúsított történet Dervenkál Egon tollából:

Úgy döntöttem, engedek a fiam nyomásának, és kap játékkonzolt.
Eleve tetszett a Wii koncepciója, talán nem ül végig a gyerek a
fotelben egy kontrollerrel! A neten megtaláltam a Konzolstúdió
nevű boltot, és más üzletekkel ellentétben láttam, hogy
karácsony előtt 4 nappal van készleten a kiszemelt dobozból. El is
mentem a IX. kerületi Kinizsi utcába, ahol normális kiszolgálást
találtam, segítettek, igaz a géphez gyártott kiegészítők
közül szinte semmit sem lehetett kapni, de gondoltam ez ráér
később is. Odatettem két játékot is a gép mellé nem kevés
pénzért, és mivel láttam a kirakaton a nagy EC/MC, Visa, stb.
matricákat, kényelmesen nyújtottam át a kártyámat. A következő
párbeszédet indította el a tettem:

- Őőőőő, csak a játékot fizetheted kártyával!
- Igen, azt szeretném.
- Mármint a gépet nem lehet kártyával fizetni.
- Nem lehet kártyával fizetni? Ez egy normál Mastercard, tehát nem
kamu.
- De igen, csak a gépet nem lehet kártyával fizetni.
- De a 80 ezer forintból a gép 60 ezer, most a ezt a 60-at nem tudom
kifizetni?
- A gépet nem lehet kártyával fizetni! (egyre komorabb)
- És akkor, hogy fizessek, járkáljak 10 ezer forintokkal a zsebemben?
- A gépet nem lehet kártyával fizetni.
- De miért nem???
- A gépet nem lehet kártyával fizetni.
- Akkor nem kérem.
- Mit?
- Egyiket sem, majd veszek másol.
- hümm

Mindent visszapakoltak, én meg értetlenül távoztam. A
Konzolstúdióban félnek tőle, hogy nyoma van a kártyás
vásárlásnak, és a gépek nem frankók? Mert ha már van POS
termináljuk, akkor nem értem. Tényleg nem. Amúgy másnap egy MM-
ben sikerült a tranzakció (kártyával).

Tisztelettel: Dervenkál Egon

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cashonly.blog.hu/api/trackback/id/tr68285270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BékiPeti · http://kiberloves.blogspot.com 2008.01.05. 02:53:44

Ebben az esetben simán lehet jelezni a MC felé (akár a bankodon keresztül is), hogy megtévesztően van kint a matrica az ajtón, akik ezt minimum le fogják vetetni és egyéb szankciókra is számíthat a kereskedő.

2008.01.05. 09:12:46

Nézd a másik oldalról: szimplán feketeimport a gép és a készpénzes fizetést valahogy még el tudnák papírozni, a kártyást meg nem.

Kardics 2008.01.05. 18:58:23

Még mindig jobban jártál mintha kp kifizeted, aztán ha valami gond van a géppel és a szervizben közlik, hogy ezt a gyári számú gépet körözi a yard. Még kellemetlenségeid is lehettek volna.

Charlie Drop 2008.01.06. 21:42:08

Én is annyit mondhatok: hüm
kíváncsi vagyok az apeh mit szólna ehhez... ni meg a mastercard

KártyaMánia 2008.01.08. 11:38:45

Én nem feltétlenül APEH-et sejtek a háttérben. A műszaki cikkek árrése (elsősorban a multis árverseny miatt) annyira minimális, hogy a kb. 3%-os kártyatranzakciós díjat is nagyon megérzi a kereskedő, van hogy ez a 3% sokszor a profit egy-egy legálisan beszerzett kütyün.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.01.08. 11:58:12

SzaboZsee: leazarom, hogy milyen importból hozza be, ha kint a matrica, akkor ajtóletépés, baccpapus.

ladislaus 2008.01.08. 12:20:05

APEH-et rájuk, aztán napalmot :D

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.01.10. 19:11:19

3% profit? LOl :D Kiváncsi vagyok tényleg mi lehet az oka de biztos hogy ezt a vásárlóval nem osztanák meg.
süti beállítások módosítása